عاشقانه

تبلیغات

عاشقانه

حتي باخيالت حتي باخيالت لبخندهست،شادي هست،بوسه هست وآغوشي أست که من درآرامش آن هرشب به خواب ميروم باخيالت عشق هست براي حس خوشبختي حتي خيالت کافيست



 
 
 

 

[ سه شنبه هفدهم اردیبهشت 1392 ] [ 17:58 ] [ Carl ]




خیال نکن بی تو راحتم سکوتمو باورش نکن
نه نگام نکن,صدام نکن,شاید نشه دیگه پای تو بمونم
نه بروم نیار,دووم نیـــار,خودمم درد این جدایــی رو میدونم
[

 

گریه هر شب من شده عادت تنهایی

عشق تو,تو دل من شده باعث رسوایی

وای از تنهایـــــــــــی

قلب دیوونه من هنوزم دوست داره

همدم گریه من شب و این درو دیواره

 

 

میترسم اینهمه حسی که دارم

یروز باعث بشه تنهام بذاری

میترسم خسته شی از عاشقی هام

نمیدونم تا کی طاقت میاری

 

 

 
 
 

 

تو مثل مسیری به اردیبهشتی

بهت قول میدم ازت برنگردم

بهت دل سپردم درست از همون جا

که دستای کوچیکتو لمس کردم

 

 
 


آبنباتی ترین روز سال را با شیرین ترین ماچ عمرم

به خوشمزه ترین شکلات عمرم تبریک میگم

شکلات من ولنتاین مبارک

 

 

 


باورم نیست که تو رفتی,گل دل نازک بارون
باورم نیست تو نباشی,همدم من گل گلدون
چجوری طاقت بیارم,شبای دلواپسی رووو؟؟!
تو ندیدی سوختنم رو,تب تند بی کسی رو

 

 
 
هرچی از خوبی تو بگم بازم کمه
هرچی عشقه توی چشمای توئه
تورو حتی بیشتر از خودم دوسِت دارم
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
هر عشقی یه روزی میمیره
تاریکی دنیا رو میگیره
عشق تو تا ابدتوی قلبم میمونه
اسم تو روی لبهام میمونه
هرچی از خوبی تو بگم بازم کمه
شونه هات یه تکیه گاه محکمه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



 

 
 

 

مست بگو,راست بگو

تا شب یلداست بگو

تا نفسی هست بگــو

هرچی دلت خواست بگــو

 

 

 
 


این حقم نیست,این همه تنهایی

وقتی تو اینجایی,وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست,حق من که یه عمر با تو بودم اما

با تو روز خوش ندیدم...

 





مطالب مرتبط
.