10 هكر برتر دنيا

تبلیغات

10 هكر برتر دنيا

مایکروسافت را پکاند


ریچارد متیو استالمن در دنیای مجازی به عنوان هکر شناخته نمی شود بلکه او را به عنوان رهبر مبلغان نرم افزارهای آزاد می شناسند. اما همین رهبر به علت قدرتی که در برنامه نویسی دارد هکر ماهری هم هست. در ضمن او از دشمنان سرسخت مایکروسافت است.

در دسته بندی هکرها یک هکر کلاه سفید است و در دنیای مجازی تا به حال خرابکاری نکرده ولی مانند هر هکری به حریم شخصی اعتقاد ندارد و می گوید تمام اطلاعات دنیا باید به اشتراک گذاشته شود.

این هکر آمريکايي کنفرانس های بسیاری درباره هک و هکرها برگزار کرده و چهره هکرهای واقعی را به دنیا نشان داده است. یکی از کارهای معروف او هک کردن قوی ترین سیستم امنیتی مایکروسافت است.

استالمن درحالی که نماینده مایکروسافت در کنفرانس و در حال توضیح دادن همین مثلا قوی ترین سیستم امنیتی بود به شبکه نفوذ کرد و در مقابل همه حضار و تنها در مدت 8 دقیقه، نرم افزار را هک کرد و در فهرست سیاه مایکروسافت قرار گرفت.



DAVID SMITH

خالق ملیسا


آیا تا به حال اسم ویروس ملیسا به گوش شما خورده است؟ این ویروس که فقط از طیق ای میل منتقل می شود، توسط دیوید اسمیت نوشته شد که برای یک دهه کل شبکه پست الکترونیکی را بدنام کرد.

ملیسا یک ویروس ساده است که روی ای میل ها می نشیند و اطلاعاتی ناخواسته را برای همان ای میل ارسال می کند. ملیسا در عرض یک هفته به 80 سرور مختلف دسترسی پیدا کرد و اطلاعات آنها را برای افراد مختلف ارسال می کرد و سپس رمز عبور ای میل را برای دیوید اسمیت می فرستاد تا به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشد.

اگرچه تا آن موقع 60 هزار ویروس برای ای میل وجود داشت اما این رویروس خطرناک ترین اعلام شد و حتی خود اسمیت هم نتوانست آن را غیرفعال کند. این ویروس همچنان در دنیای مجازی به فعالیت اش ادامه می دهد.



ROBERT MORRIS

خالقی کرمی که اینترنت را به هم ریخت


رابرت موریس سال 1988 یک کرم اینترنتی طراحی کرد. ویژگی این کرم این بود که نیازی به دانلودشدن نداشت و فقط با بازکردن یک سایت به سیستم کاربر منتقل و در عرض یک ساعت آن قدر تکثیر می شد که حافظه رم را پر می کرد. این کرم در عرض یک هفته حدود یک دهم اینترنت را آلوده کرد و بسیاری از سرورها و سایت ها را به تعطیلی کشاند.

موریس در همان سال دستگیر شد و در حالی که ابراز پشیمانی می کرد، گفت: فقط قصد داشته با یک نفر شوخی کند. او به دلیل آلوده کردن اینترنت بزرگ ترین هکر آن سال شناخته شد و به پرداخت جریمه 15 میلیون دلاری و پاک کردن کل اینترنت از این کرم محکوم شد با اینکه کرم را کاملا از بین برد ولی چون این نرم افزار قابلیت خود تکاملی داشت، هنوز در بعضی قسمت ها نوادگان این کرم به صورت هرزنامه دیده می شوند، موریس با اینکه جریمه شده بود ولی سال های بعد هم دست به اقدامات مشابهی زد.



VLADMIR LEVIN

جیمزباند هکرها


ولادیمیر لوین از قوی ترین هکرهای کلاه قرمز محسوب می شود او اهل سن پترزبورگ روسیه است و یک ریاضیدان برجسته به شمار می رود.

لوین، سال 1994 به سیتی بانک که یکی از بانک های جهانی است تنها با استفاده از یک لپ تاپ ساده نفوذ کرد. در ابتدا نتوانسته بود کار خاصی انجام دهد ولی بعد از یک ماه با پیدا کردن یک حفره امنیتی در سیستم بانک موفق شد به تمام حساب های موجود در این بانک دسترسی پیدا کند. او در ابتدا چند حساب مجازی به وجود آورد و سپس از حساب کاربران تمام جهان مبلغ 10 میلیون و 400 هزار دلار را به حساب مجازی خود منتقل کرد. یک هفته بعد در اثر یک اشتباه کوچک پلیس بین المللی او را شناسایی و دستگیر کرد لوین هنوز در زندان است و به عنوان هکر عمر کوتاهی داشته است ولی به علت حرفه ای عمل کردن به او «جیمزباند هکرها» می گویند.



STEVE JOBS / STEVE WOZNIAK

7 دقیقه و 43 ثانیه مکالمه رایگان


جابز و وزنیاک از بنیانگذاران شرکت اپل هم هکر بودند آن هم از دسته کلاه سیاه! آنها از همان روزگار جوانی با یکدیگر همکار بودند و قسمتی از دوره جوانی خود را به عنوان هکر زندگی کردند. وزنیاک و جایز در زمینه هک تلفن ها و ایجاد ارتباطات بدون هزینه فعالیت می کردند. آنها موفق شدند جعبه های کوچکی طراحی کنند که به مردم اجازه می داد بدون هزینه به مدت 7 دقیقه و 43 ثانیه مکالمه رایگان داشته باشند. بیشتر مشتریان آنها دانشجویانی بودند که برای تحصیل به آمریکا می رفتند و می خواستند برای ارتباط برقرارکردن با خانواده خود هزینه کمتری بپردازند. نرم افزار Skype که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد بعدا براساس ایده جابز و وزنیاک ساخته شد.



KEVIN POULSEN

دانته تاریک


کوین پولسن، متخصص هک از طریق امواج رادیویی است او بیشتر هک های خود را از طریق تلفن همراه انجام داده است. پولسن بارها و بارها به شبکه های تلفنی مانند AT&T نفوذ کرده و سیستم آنها را به مدت چند ساعت و حتی چند روز از کار انداخته است ولی شهرت خود را به علت هک تاریخی مخابرات واحد شبکه رادیویی KIISFM لس آنجلس آمریکا به دست آورد و از آن روز در جامعه هکرها با نام دانته تاریک شناخته شد.

شبکه رادیویی KIISFM در سال 1991 یک مسابقه رادیویی برگزار کرده بود و به برنده مسابقه اتومبیل پورشه مدل S2944 جایزه می داد. در آن زمان پولسن بسیار جسورانه عمل کرد او تصمیم گرفت برنده پورشه باشد سیستم مخابرات را هک کرد و تمام تماس های تلفنی به شبکه رادیویی را مسدود کرد. سپس برای لونرفتن هک دیگری در شبکه تلفنی انجام داد و با شبکه، 102 تماس تلفنی تقلبی برقرار کرد که هرکدام برنده می شدند در حقیقت او برنده شده بود.

از آنجا که فکر برنده شدن او را از سیستم های امنیتی خود غافل کرد همان روز توسط هکرهای FBI هک و دستگیر شد. پولسن که برای بردن جایزه تمام سیستم مخابراتی کشور را مختل کرده بود به 51 ماه حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.



YAN ROMANOVSKY

پسر مافیایی


یان رومانوسکی یکی دیگر از هکرهای مخوف روسی است. او تا به حال صدمات بسیاری به اینترنت وارد کرده است. رومانوسکی که به نام مافیابوی نیز شناخته می شود به سایت هایی مانند یاهو، ای بی، آمازون و... حمله کرده است.

حملات او ماه ها کار این سایت ها را به تاخیر انداخته و صدمات مالی جدی به آنها وارد کرده است. بعد از حمله سال 1998 او به فروشگاه اینترنتی ای بی تمام حساب های شرکت خالی شد و تا مرز تعطیلی پیش رفت ولی رومانوسکی مقداری از پول ها را برگرداند و گفت اگر ای بی تعطیل شود من سرگرمی شب های تعطیلم را از دست می دهم.

سرانجام او در فوریه سال 2000 دستگیر شد. در دادگاه هیچکدام از اعمال خود را انکار نکرد. وکیل او گفته بود اگر رومانوسکی می خواست می توانست آسیب های غیرقابل تصوری به شما وارد کند. رومانوسکی از طریق یک اسکریپت به نام Kiddie حملات خود را انجام می داد و تا سال 2000 که او این اسکریپت را در ازای آزادی اش نفروخته بود هیچ کس آن را نمی شناخت و راهی برای مقابله با آن وجود نداشت. امروزه این اسکریپت حداکثر می تواند در حد یک هرزنامه عمل کند و خطری ندارد.



GARY MCKNNON

متواری همیشگی



در سال 2002 یک پیغام عجیب روی صفحه اصلی سایت ارتش آمریکا ارسال شد «سیستم امنیتی شما مختل شد. من به تنهایی این کار را کردم».

مک کینن، مدیر یک شرکت کامپیوتری اسکاتلندی است. او اولین کسی بود که موفق شد یک نفره تمام سیستم های قوای دریایی، زمینی و هوایی ارتش آمریکا به همراه ناسا و 97 شرکت عظیم کامپیوتری را در عرض یک شب هک کند.

مک کینن معتقد بود آمریکا اطلاعات محرمانه ای را روی سرورهای خود نگهداری می کند و می خواست به آنها دسترسی پیدا کند البته نتیجه هک های یک شبه او تنها خسارت 700 هزار دلاری بود که به آمریکا وارد شد. مک کینن بعد از انجام این هک از اسکاتلند فرار کرد و تا به امروز پیدا نشده است. به همین دلیل اسرار هک او هنوز فاش نشده است.



GEORGE HOTZ

سونی را به زانو درآورد


جورج هاتز بزرگ ترین هکر سال 2011 است. هاتز اسم مستعار است و تا به حال اسم واقعی او معلوم نشده ولی همه ما او را با هک کردن شرکت سونی و دستگاه پلی استیشن 3 می شناسیم. از آن موقع او را به عنوان هنرمند هکرها نیز شناخته شده روش فرار از زندان او شاهکاری در دنیای هک محسوب می شود.

او توانست با استفاده از روش ابداعی خودش تمام اطلاعات استفاده کنندگان از PS3 از اسم گرفته تا شماراه حساب و آدرس محل سکونت را دربیاورد و شناسایی هم نشود. هاتز این حمله را در دو نوبت انجام داد و در هر دو نوبت هم پیروز شد و سونی را تا مرز سقوط پیش برد.

او در آوریل همان سال روش فرار از زندان خود را به صورت عمومی انتشار داد و شرکت سونی را بسیار عصبانی کرد زیرا با این روش بازی های PS3 هم که گفته شده بود کرک نمی شوند، کرک شدند. به این ترتیب سونی تا هنگامی که برای این محصول بازی تولید می کند متحمل ضرر و زیان خواهد شد.
 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


تغییر آی پی در دو دقیقه بدون نرم افزار - از طریق مرورگر

شاید تو بعضی از چت روم ها اخراج بشین و دیگه نتونین وارد بشین خب ما میتونیم دوباره وارد چت روم بشیم

ابتدا گوگل کروم یا فایر فاکس رو باز کنید (ورژن مشخصی ندارد) سپس به صفحه ی اخراج برین

(همون صفحه سفیده که مینویسه شما تا تاریخ فلان اخراج شده اید).

سپس وقتی اخراج شدین کلیدهای ctrl   shift  delete را بگیرید ایتدا یه صفحه باز خواهد شد

سپس شما گزینه یclear browsing dataرو بزنید و اینترنت رو قطع کنید و دوباره وصل کنید

سپس وارد صفحه اول چت روم بشین،اسمتون رو بزنید و وارد بشین

این روش هم در گوگل کروم و هم در فایرفاکس وجود داره

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


پیدا کردن مدیر و ناظر مخفی

سلام در این قسمت میخوام روش پیدا کردن مدیران و ناظران مخفی در چت روم هارو اموزش بدم در این روز که خیلی سادت شما میتونین ناظر یا مدیری که مخفی اومده و اسمش توی لیست نیست پیدا کرده و در خصوصی با او بحرفید این روش کاملا مطمئن و تست شده هست در ادامه مطلب اموزششو بهتون میگم

اول باید بر روی اسمی که در اول لیست قرار داره راست کلیک کنید بعد گزینه اخررو بزنین یه صفحه پایین مرورگر باز میشه که توی اون تمام کد های روم در اون هست به قسمتی میرسین که مثله این کدdiv id="user_div_680" style=""> پشت سره هم نوشته شده است هر یک از این کدها مخصوص یک نفره فقط اون680 فرقمیکنه اگهمدیر یا ناظری توی چتروم مخفی باشه مثله همین کد رو پیدا میکنین منتهی با بقیه فرق داره مثله همین div id="user_div_680" style="display"> این display رو باید حذف کنین و اینتر رو بزنین بعد اون مدیر یا ناظری که مخفیه روی لیست ظاها میشه منتهی باید شما زود برین خ اون مدیر یا ناظر چون بعد از 10 ثانیه بازم مخفی میشه و باید کاریو که گفتمو از اول انجام بدین


وبلاگ-کد لوگو و بنر


از کردن کلیک راست در چت روم ...

رای باز کردن کلیک راست به مراحل زیر اقدام کنید:

روش1:shif+right click

روش2:برای روش دوم با مرورگر کروم امتحان کنید و کلیدctrl+shift+j

روش3:آسانترین راه هم برای باز کردن کلیک راست کلیدf12میباشد

نکته:برای باز کردن صفحات اسکرپیت و کدهای جاوا کلیدهایctrl+shift+iرا نگهدارید


وبلاگ-کد لوگو و بنر


ساخت چت روم رايگان

اول بریم به سایت www.000webhost.com

بعد اونجا یه اکانت بگیرید

خب بلد نیستین یه یوز درست کنید؟من آموزششو میدم بعد که رفتین به این سایت اون پایین نوشته sing upرو این کلید کنید

سپس یه صفحه واستون باز میشه

قسمت اول که این متن رو نوشته رو خالی میذاریم

I want to host my own domain (domain must be registered already)

سپس در کادر پایینش جلو wwwیه آدرس بزنید توش واسه هاستتون این آدرس چت روم شما خواهد بود

خب بعد در قسمت Your name یه اسمی واسه هاستتون بزنید

Your email  در این قسمت ایمیلتون رو بزنید

Password در این قسمت یه رمز واسه هاستتون بزنید مثال(۱۰۲۰۳۰A)

Type password againدر این قسمت هم رمز را تکرار کنید

و در آخر حرف داخل تصویر را وارد کنید مثال اگه شکلک اینطوری نوشته که یه تعداد حرف بالا و یه تعداد حرف پایین قرار دارد شما باید اول حروف اولی را بنویسید سپس با یک فاصله حروف سمت دیگر را بنویسید برای مثال

ffdf25 fderyf2

خب سپس تیک جلوی این گزینه را فعال کنید I agree to Terms Of Service

سپس کلید

     

را بزنید در صورتی که شما قبلا ثبت نام کرده باشید باید ایمیل خود را تغییر دهید و یک ایمیل دیگر بزنید

حالا خود به خود وارد هاست میشین بعدش یه ایمیل واستون میاد که ایمیل فعال سازی میباشد ایمیل را باز کنید و لینک فعال سازی را روش کلید کنید بعد وارد هاست میشین

 

اینو بگم برای وارد شدن به هاست باید به این آدرس بروید

http://members.000webhost.com/login.php

توجه این متن قرمز رنگ برای وقتی است که هاست را از طریق ایمیل فعال کردین

((((((((((خب حالا ایمیل و رمزی که  زده بودید را بزنید و حرف تصویر را بزنید حالا وارد هاست خود میشوید قبل از هرچیزی چک کنید که ادرس سایتی که ساخته ایید فیلتر نباشد برای اینکار در قسمت راست هاست خود ادرس نوشته در صورتی که فیلتر بود باید اکانت را پاک کرده و سپس دوباره ساخت))))))))))

خب بگذریم

حالا کلید  Go to CPanel را بزنید تا وارد صفحه هاست خود بشین

خب کاره ما از الان شروع شد

خب حالا در این صفحه گزینهFile Managerرا بزنید حالا یه صفحه واسه شما باز میشه صبر کنید تا صفحه واسه شما کامل باز بشه وقتی باز شد (شاید از شما رمز بخواهد شما باید رمزی که واسه اکانت انتخاب کردید را بزنید اگرم رمز نخواست به ادامه گوش کنید،یا میتوانید=در صورتی هم که رمز را بلد نبودید پنجره را ببنید سپس رو همون گزینه file managerکلید کنید اگر باز رمز خواست باید رمز را بزنید)

خب بعد از وارد کردن رمز اکانت خود صفحه ایی باز خواهد شد دارای گزینه هایی چون

Up ..

public_html

.ftpquota

DO_NOT_UPLOAD_HERE File

خب در اینجا شما گزینه

public_html

 را بزنید بعد یه صفحه دیگه برای شما باز خواهد شد خب در اینجا باید اسکریپت چت روم خود را اپلود کنید

 

دانلود اسکریپت چت روم با لینک مستیقم  (منبع:etchat)

 

بعد از دانلود باید این اسکریپت را در هاست اپلود کنید خب در این صفحه گزینه ایی به اسم   وجود دارد شما روی این کلید کنید یه صفحه باز خواهد شد ابتدا فایل را انتخاب کنید سپس اپلود کنید بعد برگردید به این صفحه سپس وارد فایلی که اپلود کردید بشین در اینجا فایلی به اسم کانفیگ وجود دارد(config)فایل را پیدا کنید جلوی این فایل گزینه ایی به اسم EDiT وجود دارد شما این گزینه را بزنید تا فایل کانفیگ را ویرایش کنید

خب حالا یه صفحه باز خواهد شد شما ابتدا باید اطلاعات دیتابیس را وارد این بکنید حالا بهتون میگم چطوری دیتا بیس بسازید خب حالا واسه ساخت دیتابیس بیایید به صفحه اول هاست همون جایی که این گزینه را زدید  خب پایین ترش یه گزینه ایی هست به اسم و شکل(MySQL) خب رو این کلید کنید حالا یه صفحه باز خواهد شد در این جا یه پنجره ایی هست دارای ۴تا جاخالی ابتدا  در جاخالی اولی یه اسم بزنید مثل (ali)یا(a)یه اسم یا حروف انگلیسی خب سپس بهتر است در جاخالی دومی هم  اسمی که در اولی را زدید را بزنید در جاخالی سومی یه رمز مثل (۱۰۲۰۳۰a)بزنید اگر در رمز خود مثل این نباشد به مشکل مواجه خواهید شد وقتی زدید در جاخالی ۴هم رمز را تکرار کنید حالا  کلید

create database

را بزنید

سپس شما یک دیتابیس ساخته اید حالا دیتا بیس شما نشان داده خواهد شد مثل

$mysql_host = “mysql15.000webhost.com”; $mysql_database = “a6147972_a”; $mysql_user = “a6147972_a”; $mysql_password = “102030a”; دیتابیس شما مثل متن بالا خواهد بود خب حالا بریم تو اسکریپت چت روم در اسکریپت چت روم باید شما اطلاعات دیتابیس را وارد کنید برای اینکار وقتی فایل را editکردید متنی هست شبیه

$database = “etchat”;                                                   //Datenbankname
$sqlhost = “localhost”;                                        //Datenbank Hostname
$sqluser = “root”;                                       //Datenbank Username
$sqlpass = “”;                                         //Datenbank Passwort

ابتدا شما باید اطلاعات را وارد این بکنید برای اینکار وقتی دیتابیس ساختید اولین متن را کپی کنید(متنی که بین”  ”هست برای مثال mysql15.000webhost.com این متن را باید در وسط ”      ”در جلوی sqlhost بین تگگ ”  ” کپی کنید برای مثال مثل متن زیر

$sqlhost = “mysql15.000webhost.com”;                           //Datenbank Hostname

خب این برای لوکال هاست بود(localhost)شما هنوز ۳تا شو پر نکردید برای اینکار متنی که شبیه این متن هست را کپی کنیدa6147972_a (این متن در دیتابیسی که ساختید وجود دارد )خب حالا این رو در جلوی databaseکپی کنید اینم مثل همون بالایی هست وقتی کپی کردید باید sqluserرا هم پر کنید برای اینکار بهتر است وقتی دیتابیس را درست میکنیم بهتر این است که دوتااسمی که باید وارد کنیم را یکی باشه وقتی یکی باشه شما میتونید همون متنa6147972_a را کپی کنید در صورتی که نباشد باید در دیتابیس نگاه کنید و هماهنگی بین متن را خودتون درستش کنید وقتی زدید در آخر از شما پسورد را میخواد که شما رمزی که زدید را باید بزنید بین” ” جلوی متن sqlpass برای مثال پسورد من ۱۰۲۰۳۰aهست که اینطوری وارد میکنم

$sqlpass = “102030a”;                                         //Datenbank Passwort

 خب حالا وقتی زدید در بالا گزینه سیو را بزنید تا کارهایی که کردید سیو بشن

خب حالا وارد ادرس چت رومتون بشین که مراحل نصب اسکریپت هست که یه متن آبی رنگ به نام instalion….کلید کنید تا نصب بشه بعد چت روم شما بالا میاد رمزه مدیریت شما

user:admin

password:admin

بزنید و وارد چت روم خودت بشین

اگه نتونیستید نصب کنید به خودم بگین نصبش میکنم واستون رایگان،ولی در صورتی که هاست را ثبت کرده باشید و اسکریپت را اپلود کرده باشید

نظر یادتون نره که از بس نوشتم خسته شدم بخدا

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


اروپا

 

نگاهی به 20 نقل و انتقال برتر فوتبال اروپا در فصل 2013-2012 (1)

محمدرضا خندان  

 

طرفداری- در این یادداشت قصد داریم به 20 خرید برتر این فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا نگاهی بیاندازیم.بازیکنانی که در تابستان امسال با انتقالشان به تیم های دیگر سرو صدا ایجاد کردند و تیم های جدیدشان بسیار امیدوارند که با خرید هایشان نتایج قابل توجهی در این فصل را بدست آورند.
شایان ذکر است بازیکنانی که در این یادداشت نامشان آورده شده از نظر اعتبار،امید به درخشش و هزینه انجام شده اولویت بالاتری دارند و تنها خرید های قطعی مد نظر بوده و بازیکنانی مانند نوری شاهین،کارول،اسین و... که به طور قرضی جابه جا شدند در این لیست جایی ندارند.


20- دمپسی ،از فولام به تاتنهام

دمپسی ستاره آمریکایی لیگ برتر اعلام کرده بود در فصل پیش رو به هیچ وجه برای فولام به میدان نخواهد رفت و پیشنهاد استون ویلان را نیز رد کرد. لیورپول نیز برای بردن این بازیکن ملی پوش به آنفیلد موفق عمل نکرد تا او سر از وایت هارت لین درآورد. قرارداد او با تاتنهام 3 ساله است و سران تاتنهام برای او 6 میلیون پوند به فولام پرداختند.



19- آدام جانسون: از منچستر سیتی به ساندرلند

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 92-93 تا کنون



 

 

 

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
استقلال تهران   پژمان منتظري - مهدي رحمتي
تراکتور سازي
عقيل اعتمادي - محسن فروزان - قاسم دهنوي
سپاهان يعقوب کريمي - مهدي رحمتي احمد جمشيديان
فولاد خوزستان    
نفت تهران خالد شفيعي - حسين ابراهيمي يعقوب کريمي - مگنو باتيستا - گوران لوبوويچ - داسيلوا
مس کرمان قاسم دهنوي شجاع خليل زاده - ميلان مياتوويچ - استفان باتس - ايوان پتروويچ
پرسپوليس شجاع خليل زاده - يونس شاکري - پيام صادقيان - قاسم حدادي‌فر - غريبي - محمد عباس‌زاده - کفشگري
 
راه آهن کاميابي نيا محمد محمدي - عليرضا عباسفرد - محمدرضا ماماني - ايگور کاسترو - اميد عاليشاه
سايپا   غريبي
صباي قم    
داماش گيلان
عليرضا جهانبخش - حسين ابراهيمي
فجر سپاسي   خالد شفيعي - مهدي نظري
ملوان بندرانزلي   نزهتي - زارع - اولادي
ذوب آهن   پيام صادقيان - قاسم حدادي‌فر - پهلوان
آلومينيوم هرمزگان   پيرزاده
نفت آبادان    
پيكان    
گهر دورود
محمدرضا خرسندنيا - محمد پروين - رضا کاردوست - عمار نيک کار
استقلال خوزستان    
گسترش فولاد  پهلوان - پيرزاده  

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


عجيب ترين پوست

 

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


بزرگترين چشم

بزرگترین چشمان دنیا

 

 

 

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


بزرگترين پا

 

 

بزرگترین کفش دنیا برای یک بسکتبالیست به نام پیتر ایروگا ساخته شد.

به گزارش برنا، ایروگا که بومی جزایر سلیمان است، 2.23 متر قد دارد. طول یکی از پاهای وی 38 سانتی‌متر و دیگری 37.5 سانتی‌متر است و رشد آنها هنوز متوقف نشده است. نام وی در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.


رکورد قبلی بزرگترین پای دنیا متعلق به سلطان کوسن از ترکیه است. پای چپ وی 36.5 و پای راست وی 35.5 سانتی‌متر است.

بر اساس گزارش وورلد رکوردز آکادمی، یافتن کفش برای پاهای ایروگا مشکلات زیادی به همراه داشت. به همین علت یک کلینیک تهیه کننده کفش‌های طبی در سیدنی استرالیا به نام فوت پاور (Foot Power) تصمیم گرفت تا این مشکل را رفع کند. کار هاینز، متخصص بیماری‌های استخوان پا می‌گوید ساخت کفش برای این بسکتبالیست در سایز 26، سی ساعت زمان برده است.
علت رشد جسمی بیش از اندازه ایروگا، وجود توموری در مغز وی است که نزدیک غده هیپوفیز قرار دارد و به همین دلیل رشد بدن او متوقف نمی‌شود. این مرد تنومند که بومی جزایر سلیمان است، قرار است به زودی در استرالیا تحت عمل جراحی قرار گیرد تا رشد بدنش پایان یابد.

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رکوردهای مختلفی روزانه در مقابل چشمان مسئولین گینس به ثبت می رسد اما برخی از آنها بسیار شگفت انگیز و عجیب و غریب هستند این رکوردها تنها یک بار به ثبت می رسند چراکه افراد زیادی نیستند که توانایی تکرار آن را داشته باشند.

رکوردار بزرگترین دست جهان









لیوهوا" liu hua " 30 ساله چینی سال 2007 میلادی رکوردار بزرگترین دست جهان شد وی زمانی که به دنیا آمد انگشت شست، انگشت نشانه و میانی دست چپش بزرگتر از حالت معمولی بود انگشت شست لیو در حدود 26 سانتی متر و انگشت اشاره اش 30 سانتی متر و انگشت میانی آن 10 سانتی متر است وزن کلی دست چپ او حدود 10 کیلوگرم است وی به خاطر رشد غیر معمول انگشتانش در یافتن شغل با مشکلاتی زیادی مواجه است او هنگام خارج شدن از خانه بسیار خجالت می کشد زیرا نمی تواند آنها را پنهان کند و به همین دلیل توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند پس از ثبت این رکورد پزشکان زیادی بر روی او آزمایش کردند و در حال حاضر رشد دست وی متوقف شده به همین دلیل 20 جراح در جولای بعد از 7 ساعت عمل جراحی توانستند 1/5 کیلوگرم استخوان و گوشت از دست چپ او خارج کنند او 6 ماه دیگر باید برای عمل جراحی دوباره به بیمارستان برگردد او آرزو دارد سریع تر به زندگی معمولی خود بازگردد وبتواند شغل مناسبی را پیدا کند

 

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


بزرگترين بيني ها دنيا

 

 

 

 

مردی با نام “مهمت اوزیوریک” متولد سال ۱۹۴۹ ترکیه است که با داشتن دماغ ۸٫۸ سانتی متری بزرگ ترین دماغ دنیا را به خود اختصاص داده است.


وبلاگ-کد لوگو و بنر


.