ترفند ياهو مسنجر

تبلیغات

ترفند ياهو مسنجر

قفل کردن ID   در  24 ساعت در YAHOO

 

·                     هر كس كه در سايت Yahoo! يك ID براي Chat كردن داشته باشد، حتماً پسوردي هم دارد. كاري به پسورد نداريم فقط با داشتن نام ID او ميتوانيم براي 24 ساعت ID او را كه براي Chat كردن از آن استفاده مي كند را غير فعال يا در اصطلاح قفل كرد. اين كار براي امنيت ID شخص است چون سايت فكر مي كند كه شخصي در حال وارد شدن غير مجاز به ID اوست.
براي اين كار كافي است كه در قسمت User-ID آن شخص بر روي سايت ياهوو 15 بار شناسه كاربري اشتباه را تايپ كرد و Enter را زد. به اين صورت ID او قفل شده و ديگر خود كاربر هم براي 24 ساعت نمي تواند وارد آن شود و از سرويس هاي آن استفاده كند

     ID Block  کردن مزاحم

بسياری از افراد مرتب در حال تغيير دادن ID خود در Yahoo هستند و دليل عمده آن هم مزاحمتهايی است که توسط کاربرهای موجود در فهرست دوستان Yahoo Messenger قرار دارند و به مرور به فهرستی طويل تبديل شده ايجاد ميشود. تغيير ID به منزله تغيير آدرس پست الکترونيکی شما نيز ميباشد و با تغيير ID دو مشکل برای دوستان خود ايجاد ميکنيد! يکی اينکه ممکن است دوستان شما در جريان تغيير آدرس پست الکترونيکی شما قرار نگيرند که مشکلات خاص خود را ايجاد ميکند و مشکل بعدی که به نظر من بيشتر آزار دهنده است و خود من هم بعضاً دچارش ميشوم طولانی شدن فهرست دوستان در Yahoo Messenger به دليل وجود چندين ID برای يک نفر است! دوستانی دارم که از سه ID مختلف استفاده ميکنند که با اين کار هم خودشان را اذيت ميکنند و هم ما را. خودشان را اذيت ميکنند چرا که بايد تا مدتها هر وقت وارد اينترنت ميشوند در سه ID مختلف Login کنند تا خيالشان راحت شود که کسی از دوستانشان را از دست نداده اند و اکثر اين افراد هم هيج وقت دلشان رضايت نميدهد ديگر وقت خود را صرف اين ID های قديمی نکنند.
يک راه جلوگيری مسلماً پيشگيری قبل از درمان است بدين معنی که سعی کنيد از اضافه کردن اسم افرادی که آشنايی زيادی نداريد خودداری کنيد. ولی اين  پيشنهاد با طبع  بسياری از علاقه مندان به ايجاد ارتباط با همنوعان خود در اقصی نقاط دنيا  سازگاری ندارد لذا ميتوانيد از روش زير استفاده کنيد تا هر وقت تمايل نداشتيد شخص خاصی بتواند به شما  پيغام بدهد و حتی شما را
Online ببيند از آن استفاده کنيد.

با دنبال کردن روش زير ID مورد نظر هيج گاه قادر نخواهد بود وضعيت شما را در صورت Online بودن ببيند و همچنين نميتواند برای شما پيغام ارسال کند:

1- در پنجره Yahoo Messenger ابتدا ID مورد نظر را Delete کنيد
2- با رفتن به منوی
Login، گزينه Privacy Settings را انتخاب کنيد
 - در پنجره جديد
Ignore only the people below را انتخاب کنيد و دکمه Add را بزنيد

- در اين پنجره ID کاربر مورد نظر را وارد کنيد و Ignore را بزنيد

 با اتمام اين کار ديگر  ID مورد نظر نه ميتواند شما را ببيند و نه برايتان پيغام ارسال کند

! نوشته شده توسط کامران

 

 
 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


ترفند ياهو مسنجر

) بوت کردن بدون نیاز به برنامه خاص

در اینجا قصد داریم شما را با ترفندی جالب آشنا کنیم که به وسیله آن و در محیط یاهو مسنجر و بدون نیاز به برنامه خاصی بتوانید شخصی را بوت کنید و به وسیله آن کاری کنید که سیستم شخص مورد نظر هنگ کند و در نتیجه از یاهو مسنجر Sign out شود.

 

تنها كافيست كه در قسمت :

send to در yahoo messenger جلوي id طرف shift رو بگيريد بعد 2 تا + بذاريد مثلا ((++send to:MeteorPolice)) بعد در قسمت text box (همان قسمتي كه مي نويسيد) برويد و همزمان كليد هاي shift و enter و هر حرفي كه دلتون ميخواد رو بزنيد اين كار بايد خيلي سريع انجام بشه مثلا 30 دفعه پشت سر هم چنين كاري رو كنيد. حالا براي طرف به تعداد دفعاتي كه اين كار ميكنيد صفحه باز ميشه اگر چنين كاري رو بيش از 100 مرتبه انجام بديد ممكن كه كامپيوتر طرف هنگ كنه!!!! اگه بخواهيد ببينيد كه چه اتفاقي براي طرف ميفته ميتونيد id خودتون رو امتحان كنيد.

 

2) خلاص شدن از شر تبلیغات در مسنجر

معمولا وقتی که با Yahoo! Messenger کار می کنید و در حال چت کردن با دیگران هستید صفحه های تبلیغاتی در مسنجر شما باز می شود که در بعضی از موارد بسیار اعصاب خورد کن هستند ولی به راحتی می شود این تبلیغات را حذف کرد.

خوب براي حذف اين تبليغات ابتدا از منوي Start گزينه ي Run رو انتخاب كنيد و در پنجره ي باز شده تايپ كنيد Regedit . سپس وارد مسير زير شويد.

HKEY_CURRENT_USER > Software > Yahoo > Pager > YUrl

دومتغير از نوع String Value با نامهای Chat Adurl و Conf Adurl بسازيد و مقادير اين دو متغير را :file:///C قرار دهيد.

حال وارد چت روم ياهو مسنجر شويد.

در صورتيکه از نسخه های جديد ياهو مسنجر استفاده می کنيد بعد زدن کليد Enter Chat در چت روم ممکن است با يک پيغام خطا روبرو شويد . در اين صورت روی آن کليک کنيد و از شر تبليغات زير چت روم ها خلاص شويد

 

3) داشتن 6 ID دیگر همراه ID اصلی

سایت یاهو امکان بسیار جالبی برای کاربرانش در نظر گرفته است. این امکان بدین صورت است که کسانی که می خواهند علاوه بر یک ID که در سایت یاهو دارند ID دیگری نیز داشته باشند با استفاده از امکان Creat Profile یاهو تا 6 ID مجازی برای خود بسازند و می توانند حتی با هر 6 ID همزمان در یاهو مسنجر لوگین کنند. برای یادگیری این موضوع با ما همراه باشید.

 

برای این کار:

از منوهاي ياهو مسنجر login را زده و My profile را باز كنيد.

سپس Create/edit my profile را بزنيد. احتمالا از شما ID و Password خواسته خواهد شد. بعد از تایپ یوزر و پسوردتان وارد صفحه ساخت اي دي خواهيد شد.

بر روی Create new public profile کلیک کنید.

در اينجا شما ميتوانيد ID مجازي خود را بسازيد. بعد از اينكه iID شما قبول شد وارد My yahoo ميشويد اين به معني ميده كه ID شما مورد تائيد قرار گرفته.

دوباره به صفحه اول باز گرديد.ایندفعه خواهيد ديد كه دو ID داريد.اگر اينطور نيست Refresh رو بزنيد.

بدین ترتیب شما می تونید تا ۶ id به برای خود بسازيد.

دقت کنید جلوي ID اصلي شما Default*نوشته شده. ميتوانيد يك ID ديگر از بين ID ها رو به عنوان اصلي انتخاب كنيد براي اين كار Make Default را كه جلوي ID است را بزنيد. پس از پايان كار بر روی Finish editing کلیک کنید.

اكنون شما ميتوانيد با تمام اين اي دي ها وارد روم ها شويد. يا در يك لحظه با چند تا از انها با فرد مورد نظرتون چت کنید.

 

4) وارد شدن سریع به ID

ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام لوگین شدن به یاهو مسنجر مدت زمان زیادی طول میکشد تا وارد ID خود شوید. این سرعت کم میتواند سه دلیل داشته باشد : اینترنت شما با پورت 5050 یاهو میانه خوبی ندارد ، فایروال دارید و یا سرعت اینترنت شما کم است. اما هر سه مشکل با یک ترفند کوچک قابل حل است!

 

بدین منظور:

1-- کافی است یاهو مسنجر را باز کنید.

-2-از منوی Messenger بر روی Preferences کلیک کنید.

3-- دقت کنید Category بر روی Connection باشد.

4-- بر روی No network detection کلیک کنید.

5-- بر روی Ok کلیک کرده و دوباره Sign In کنید.

 

5) دیدن آنلاین ها در لیست

List زیادی در نرم افزار یاهو مسنجر دارید و ممکن است هنگام مشاهده افرادی که آنلاین هستند به مشکل بر بخورید. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با استفاده از دو کلید کیبورد لیست خود را منظم کرده و افراد آنلاین را در یک قسمت مشخص کنید.

 

بدین منظور در نرم افزار یاهو مسنجر:

کافی است در صفحه اصلی برنامه کلیدهای ترکیبی Ctrl+F را فشار دهید.

خواهید دید که افراد آفلاین از لیست محو شده و تنها ID های حاضر باقی میمانند.

برای بازگشت به لیست کامل باز هم از کلیدهای Ctrl+F استفاده کنید.

 

6) مرتب کردن ایمیل های ارسالی از گروه ها

ممکن است شما نیز در گروه های مختلف وب سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممکن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر کردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ایمیل های ارسالی از طرف گروه ها را جوری تنظیم کنید که همگی به یک بخش بروند.

 

برای این کار:

ابتدا وارد صفحه ایمیل خود شوید. سپس وارد Option شده و گزینه Filters را برگزینید.

سپس در قسمت Mobile Device User نام گروه مورد نظر را به طور كامل تايپ كرده و روي Add كليك كنيد.

از اين پس همه نامه هاي آن گروه به لينكي به همين نام در كنار inbox به mail شما ارسال مي شود.

 

7) آفلاین یا آنلاین بودن برای هریک از افراد لیست

با استفاده از این ترفندی که به شما آموزش می دهیم می توانید برای هر یک از اشخاص موجود در لیست دوستان تان یک نوع وضعیت را تعریف کنید برای مثال هنگامی که شما on می شوید شخصی شما را به صورت آفلاین ببینید و بقیه شما را به همان صورتی هستید یعنی آنلاین ببینند.

برای اين کار روی ID شخص مورد نظر راست کليک می کنيم و بر روی گزينه Stealth Setting (گزينه سوم ) کليک می کنيم . اين پنجره ۳ انتخاب دارد . برای اينکه شخص مورد نظر ( کسی که روش راست کليک کرديم ) شما رو Ofline ببيند گزينه سوم يعنی Permanently ofline را انتخاب می کنيم . برای اينکه به حالت اول يعنی Online شود از همان پنجره گزينه اول يعنی Online را انتخاب می کنيم.

 

8)فهمیدن آنلاین بودن دوستان توسط سایت

قبلا چندین ترفند برای پی بردن به اینکه دوستان شما در یاهو مسنجر واقعأ آفلاین هستند یا خود را از دید شما خاموش کرده بودند مطرح کرده بودیم که هر کدام به مرور زمان از کار افتاده بودند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که کمیاب آنلاین اولین سایتی است که آن را مطرح میکند. با استفاده از این ترفند تنها با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی میبرید که آیا اون واقعأ در حالت Invisible است یا شما را دور زده است! این ترفند روی تمامی ورژنهای جدید و قدیم یاهو مسنجر قابل استفاده است.

 

بدین منظور:

کافی است به سایت اینترنتی www.kopy.ir بروید.

پس از ورود به صفحه کافی است به جای عبارت Yahoo ID ، آیدی شخص مورد نظر را تایپ کنید و روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید.

پس از چند ثانیه سیستم برای شما مشخص میکند که آیا فرد مورد نظر آنلاین است یا آفلاین.


وبلاگ-کد لوگو و بنر


ترفند

 

 

ایجاد یک تب خصوصی در Firefox 20
Kasra می‌نویسد:

همان‌طور که می‌دانید در مرورگر فایرفاکس می‌توان با انتخاب گزینه‌ی New Private Window (و یا فشردن کلیدهای میان‌بر Ctrl+Shift+P) یک پنجره‌ی خصوصی جدید ایجاد کرد. پنجره‌ی خصوصی بدین معناست که پس از بسته شدن آن تمام اطلاعاتی که در مدت باز بودن این پنجره‌ در آن وارد شده است به طور خودکار حذف خواهد شد و اطلاعاتی در حافظه‌ی مرورگر ذخیره نمی‌شود. پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی 20 فایرفاکس با انتخاب این گزینه پنجره‌ی کنونی فایرفاکس بسته شده و تنها یک پنجره‌ی خصوصی باز می‌شد، اما در نسخه‌ی 20 تغییری صورت گرفته است که پس از انتخاب این گزینه دیگر پنجره‌ی قبلی بسته نمی‌شود و می‌توان یک پنجره‌ی معمولی و یک پنجره‌ی خصوصی را در کنار یکدیگر به صورت فعال در اختیار داشت. اما کمبودی که در فایرفاکس همچنان احساس می‌شود در اختیار داشتن یک تبِ خصوصی است. بدین صورت که درون یک پنجره‌ی معمولی بتوان مثلاً تنها یک تب با خاصیت Private در اختیار داشت. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی ایجاد یک تب خصوصی در Firefox 20 خواهیم پرداخت.
ادامه این ترفند بازدیدها:3041 ترفند مرورگر 12 فروردين 1392
 

 

ذخیره‌ی خودکار فایل‌ها در هارددیسک در آفیس 2013
Kasra می‌نویسد:

در آفیس 2013 هنگامی که از تب File بر روی Save کلیک می‌کنید علاوه بر امکان ذخیره‌ی فایل بر روی هارددیسک، می‌توان فایل را به طور مستقیم بر روی سرویس ذخیره فایل آنلاین SkyDrive نیز ذخیره کرد. در صورتی که هیچگاه از این سرویس استفاده نمی‌کنید و همواره از هارددیسک خود برای ذخیره فایل‌ها استفاده می‌کنید در این ترفند به نخوه ی ذخیره‌ی خودکار فایل‌ها در هارددریسک در آفیس 2013 حواهیم پرداخت.
ادامه این ترفند بازدیدها:1644 ترفند آفیس 11 فروردين 1392
 

 

ذخیره‌ی مستقیم متن انتخاب شده در یک فایل متنی در مرورگر فایرفاکس
Kasra می‌نویسد:

در مرورگر فایرفاکس برای ذخیره‌ی یک صفحه‌ی وب می‌توان کلیدهای Ctrl+S را فشار داد و کل صفحه را در قالب‌های مختلف ذخیره کرد. اما در صورتی که بخواهید تنها یک تکه از متن موجود در صفحه را در یک فایل متنی ذخیره کنید چه خواهید کرد؟ آیا Notepad را اجرا کرده، متن را Copy نموده و درون آن Paste کرده و در نهایت آن را ذخیره می‌کنید؟ این کار شدنی اما وقت‌گیر است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی آسان برای ذخیره‌ی مستقیم متن انتخاب شده در مرورگر فایرفاکس در قالب یک فایل TXT بپردازیم.
ادامه این ترفند بازدیدها:2356 ترفند مرورگر 10 فروردين 1392
 

 

پاک کردن لیست فایل‌های باز شده‌ی اخیر در آفیس 2013
Kasra می‌نویسد:

در صورت اجرای هر یک از نرم‌افزارهای مجموعه‌ی آفیس 2013، لیست آخرین فایل‌های باز شده توسط نرم‌افزار در سمت چپ پنجره در قسمت Recent نمایش داده می‌شود. این لیست با کلیک بر روی منوی File نیز قابل مشاهده است. در صورتی که تمایلی ندارید این لیست نمایش داده شود در این ترفند به نحوه‌ی حذف این لیست خواهیم پرداخت.
ادامه این ترفند بازدیدها:1471 ترفند آفیس 9 فروردين 1392
 

 

نمایش فواصل بر مبنای کیلومتر در اپلیکیشن Maps ویندوز 8
Kasra می‌نویسد:

یکی از اپلیکیشن‌هایی که به طور پیش‌فرض در ویندوز 8 وجود دارد اپلیکیشن نقشه یا Maps نام دارد. در این اپلیکیشن فواصل موجود در نقشه بر مبنای «مایل» نمایش داده می‌شوند. در صورتی که تمایل دارید تا واحد آن به «کیلومتر» تغییر کند در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.
ادامه این ترفند بازدیدها:1536 ترفند ویندوز 8 8 فروردين 1392
 

 

اجرای همزمان چندین فایل در KMPlayer
amir715 می‌نویسد:

در صورتی که از نرم‌افزار KMPlayer برای اجرای فایل‌های صوتی و تصویری خود استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که به وسیله‌ی این نرم‌افزار تنها امکان اجرای یک فایل در آنِ واحد وجود دارد. بدین معنی که اگر یک فایل در حال اجرا باشد و اقدام به باز کردن یک فایل دیگر توسط این نرم‌افزار کنید، اجرای فایل قبلی متوقف شده و فایل جدید اجرا می‌شود. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی اجرای اجرای همزمان چندین فایل در KMPlayer بپردازیم.
ادامه این ترفند بازدیدها:3221 ترفند نرم افزار 7 فروردين 1392
 

 

تبدیل واحدها به وسیله‌ی موتور جستجوی گوگل
black-fish می‌نویسد:

به وسیله‌ی موتور جستجوی گوگل می‌توان تقریباً تمامی واحدهای اندازه‌گیری شناخته شده را به یکدیگر تبدیل کرد. دما، طول، وزن، سرعت، صدا، مساحت، سوخت، زمان و حجم دیجیتال این واحدها هستند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.
ادامه این ترفند بازدیدها:2505 ترفند گوگل 6 فروردين 1392
 

 

ورود همزمان با دو حساب کاربری در Skype
ZzBb می‌نویسد:

در صورتی که از نرم‌افزار پیام‌رسان Skype استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که در محیط این نرم‌افزار تنها می‌توان در آنِ واحد با یک حساب کاربری وارد شد و برای ورود با حساب کاربری دیگر بایستی از حساب کاربری اول خارج شده و سپس با حساب کاربری دوم وارد شوید. اما با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما معرفی می‌کنیم می‌توانید بدون نیاز به نرم‌افزار جانبی خاصی به طور همزمان از دو حساب کاربری خود بر روی Skype استفاده کنید.
ادامه این ترفند بازدیدها:1324 ترفند نرم افزار 5 فروردين 1392
 

 

غیرفعال کردن اطلاع‌رسانی‌های به‌روزرسانی ویندوز توسط آنتی ویروس ESET NOD32
Kasra می‌نویسد:

در صورتی که از آنتی ویروس ESET NOD32 بر روی سیستم خود استفاده می‌کنید، اگر به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز موجود باشد آنتی ویروس این موضوع را از طریق نمایش پیام‌هایی اطلاع‌رسانی می‌کند. حتی اگر تنظیمات Update ویندوز را طوری تنظیم کرده باشید نیاز به اطلاع‌رسانی نباشد. در این ترفند به نحوه‌ی غیرفعال کردن اطلاع‌رسانی‌های به‌روزرسانی ویندوز توسط آنتی ویروس ESET NOD32 خواهیم پرداخت.
ادامه این ترفند بازدیدها:1631 ترفند نرم افزار 4 فروردين 1392
 

 

مخفی‌سازی نتایج ناخواسته از لیست نتایج گوگل در مرورگر فایرفاکس
Kasra می‌نویسد:

هنگامی که در موتور جستجوی گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید همواره در لیست نتایج با سایت‌هایی روبرو می‌شوید که به صورت ناخواسته در این لیست قرار گرفته‌اند. اینگونه سایت‌ها که اغلب محتوای تبلیغاتی دارند با استفاده از الگوریتم‌های خاص خود را در لیست نتایج گوگل جای می‌دهند و تنها باعث گمراهی کاربر می‌شوند، چرا که پس از باز شدن سایت متوجه می‌شوید که هیچ ارتباطی با موضوع مورد جستجوی شما ندارند. در گذشته در این ترفند به معرفی روشی برای نابودی این غدد سرطانی موجود در لیست نتایج گوگل پرداخته بودیم. اما در حال حاضر این روش جوابگو نیست. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی مخفی‌سازی نتایج ناخواسته از لیست نتایج گوگل در مرورگر فایرفاکس بپردازیم. با استفاده از این ترفند می‌تونید سایت‌های مورد نظر خود را به لیست سیاه اضافه کنید تا دیگر در لیست نتایج گوگل نمایش داده نشوند.
ادامه این ترفند بازدیدها:1502 ترفند مرورگر, ترفند گوگل 3 فروردين 1392
 

 

باگ عجیب در نوار تسک‌بار ویندوز 7!
ALI-ST می‌نویسد:

با وجود این که ویندوز 8 عرضه شده است اما می‌توان همچنان از ویندوز 7 به عنوان یک ویندوز کامل نام برد. اما در ویندوزهای 7 نیز باگ‌های عجیب و مختلفی به چشم می‌خورد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک باگ عجیب در نوار Taskbar ویندوز 7 بپردازیم. به طوری که می‌توانید نوار تسک‌بار را با دو کلیک از پایین به بالا جابجا کنید، حتی اگر نوار تسک‌بار در حالت قفل باشد!
ادامه این ترفند بازدیدها:3116 ترفند ویندوز 7 2 فروردين 1392
 

 

نمایش پیغام اطلاع‌رسانی به‌روزرسانی جدید در نوار تسک‌بار ویندوز 8
Kasra می‌نویسد:

یکی از تغییراتی که مایکروسافت در ویندوز 8 اعمال کرده است، عدم نمایش پیغام اطلاع‌رسانی به‌روزرسانی جدید ویندوز در نوار تسک‌بار است. در ویندوزهای قبلی نظیر ویندوز 7 با فعال‌سازی گزینه‌ی Check for updates but let me choose whether to download and install them در قسمت تنظیمات Update ویندوز، در صورت ارائه‌ی به‌روزرسانی جدید این موضوع در نوار تسک‌بار و در قسمت System Tray اطلاع‌رسانی می‌شد. اما در ویندوز 8 این چنین نیست و در صورت وجود به‌روزرسانی جدید این موضوع تنها در پنجره‌ی ورود به ویندوز نمایش داده می‌شود. این نوع تغییر در ویندوز مقداری عجیب است چرا که ممکن است مدت زمان طولانی ویندوز Restart نشود و بدین ترتیب کاربر از به‌روزرسانی ویندوز بی‌اطلاع باقی می‌ماند. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی بازگردانی این قابلیت در ویندوز 8 بپردازیم.
ادامه این ترفند بازدیدها:1197 ترفند ویندوز 8 1 فروردين 1392
 

 

تبدیل همزمان چند واحد ارزی به یکدیگر به وسیله‌ی گوگل
vahidlp می‌نویسد:

در گذشته در این ترفند به نحوه‌ی تبدیل واحدهای ارزی به یکدیگر به وسیله‌ی گوگل پرداخته بودیم. حال قصد داریم در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار به صورت چندگانه و همزمان بپردازیم. به عنوان مثال قصد داریم بدانیم جمع 2 دلار و 3 پوند در واحد یورو چقدر خواهد شد.
ادامه این ترفند بازدیدها:1187 ترفند گوگل 30 اسفند 1391
 

 

جایگزینی برای وارد کردن دستورات CMD در ویندوز
Kasra می‌نویسد:

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش ساده اما کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به باز نمودن Command Prompt ویندوز دستورات موجود در آن را اجرا کنید. این ترفند در ویندوزهای 7 و 8 قابل اجراست.
ادامه این ترفند بازدیدها:2235 ترفند CMD 29 اسفند 1391
 

 

مشاهده‌ی میزان مصرف CPU به صورت زنده توسط CMD
Kasra می‌نویسد:

برای مشاهده‌ی میزان فضای اشغال شده از CPU می‌توان از Task Manager ویندوز استفاده کرد. در پنجره‌ی CPU Usage ،Task Manager بر حسب درصد نمایش داده می‌شود. اما مشاهده‌ی میزان فضای مصرفی CPU در Task Manager با محدودیت‌هایی روبرو است. جالب است بدانید که با استفاده از Command Prompt ویندوز می‌توانید اطلاعات مربوط به میزان مصرف CPU را به طور دقیق و ثانیه‌به‌ثانیه دنبال کرده و این اطلاعات را ضبط کرده و حتی به طور مستقیم در قالب یک فایل اکسل نیز ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر


.